Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen op Glij.nl is heel eenvoudig. De producten die je op Glij.nl kunt vinden, zijn duidelijk gesorteerd in verschillende categorieën: condooms, glijmiddel, sextoys en drogist. Deze categorieën zijn weer onderverdeeld in diverse subcategorieën om het zoeken in een categorie makkelijk te maken. Verder kun je producten ook middels de zoekfunctie vinden of door het filtersysteem (links van de producten) te gebruiken.
Wanneer je het product hebt gevonden die je wilt bestellen, klik je op het winkelwagentje bij dit product om het product in je winkelwagen te stoppen. Vervolgens kun je verder winkelen, totdat je bestelling volledig is. Heb je alles wat je wilt bestellen in je winkelwagen gestopt? Klik dan op de winkelwagen rechtsboven aan de website om af te rekenen.
Stap 1 – Overzicht:
Hier zie je het overzicht van je bestelling. Controleer of dit hetgeen is wat je wilt bestellen. Additioneel kun je in dit overzicht nog iets extra’s toevoegen aan je bestelling. Klopt het? Klik dan op de knop ‘Kassa’ en je gaat door naar stap 2.
Stap 2 – Gegevens:
Bij deze stap vul je jouw gegevens in, zoals het factuur- en/of afleveradres.
Tevens selecteer je hier de gewenste betaalmethode. Op Glij.nl kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes: iDeal, bankoverschrijving, telefoon, PayPal, Mastercard, VISA en achteraf betalen.. Bij betaling middels iDeal, telefoon, PayPal, Mr. Cash, achteraf betalen, Mastercard en VISA wordt bij een succesvolle betaling je order direct verwerkt. Hierbij geldt dan ook: voor 15:00 besteld, is de volgende werkdag in huis. Bij een bankoverschrijving wordt je order verwerkt op het moment dat de betaling bij ons is bijgeschreven.
Het bestelde product is uitverkocht. Wat nu?
Glij.nl heeft alle producten die in de webshop verkrijgbaar zijn op voorraad. Echter kan het wel eens voorkomen dat een bepaald product slecht leverbaar is en daardoor ten tijde van jouw bestelling op raakt. Wanneer dit gebeurt nemen wij contact met je op om dit te melden. Je kunt vervolgens een keuze maken uit de volgende opties:
- Je kunt wachten tot het product weer op voorraad is. Zodra het product weer bij ons binnen is, wordt het naar je verstuurd. Je krijgt van ons een verwachte leverdatum door. Heb je tijdens je bestelling andere producten besteld die wel gewoon op voorraad zijn? Dan worden deze producten vanzelfsprekend direct naar je verstuurd;
- Een andere optie is om ter waarde van het bestelde product, een ander product te kiezen en te ontvangen;
- Wil je niet wachten op het product of iets anders uitkiezen? Dan kun je het betaalde geld voor het product teruggestort krijgen op je rekening.
Heeft Glij.nl mijn online bestelling ontvangen?
Wanneer jij een bestelling hebt geplaatst en betaald, krijg je van ons een email met daarin het overzicht van je bestelling. Heb jij dit overzicht niet ontvangen? Kijk dan eerst in je map met ongewenste berichten of spam. Zit de email met het overzicht van je bestelling ook niet in deze map, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of neem telefonisch contact met ons op via 070-8200918.
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen.
Wanneer je product via een pakket is verzonden, kun je de verzendstatus opvragen via de trackingmail die je hebt ontvangen. Krijg je geen status, is je bestelling per envelop verzonden en heb je de bestelling vijf werkdagen na verzending nog niet binnen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het [email protected] of neem telefonisch contact met ons op via 070-8200918.